-
راهنمای پرداخت آنلاین با کارتهای بانکی عضو شتاب
جمعه 2 مهرماه سال 1389 11:30
اشاره: این اطلاعات عینا از وب سایت شرکت داتک تلکام برداشته شده است. از این شرکت برای تهیه اطلاعات دقیق و قدم به قدم تشکر می کنیم. دادههای مورد نیاز بانک شما شماره کارت: عدد ۱۶ رقمی حک شده بر روی کارت بانک. رمز اینترنتی یا رمز دوم: از سوی خودپرداز بانک مربوطه قابل دریافت است. کُد CVV2 : کُد ۳ یا ۴ رقمی پُشت یا روی...
-
دو راه کم هزینه برای افزایش فروش
جمعه 2 مهرماه سال 1389 11:29
تبدیل فاکتور به ابزاری برای فروش بسیاری از شرکته روزانه فاکتورهایی را صادر می کنند که به جاهای مختلف ارسال می شود. فاکتورها معمولا بارها دست به دست می شوند تا به دست پرداخت کننده آن می رسند. اخیرا تبلیغ یکی از شرکت های معروفی که دوره های مدیریتی برگزار می کند را در وب سایتم گذاشتم. سپس فاکتور را فرستادم، این فاکتور...
-
چرا مشتری از شما خرید میکند؟
جمعه 2 مهرماه سال 1389 11:18
هنگامیکه مشتری تصمیم به خرید چیزی دارد، به عنوان یک فروشنده حتما دوست دارید اولین فردی باشید که به شما مراجعه میکند. ولیکن رقبای شما نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستند. چه عاملی موجب میشود که مشتری مکان خاصی یا بهتر است بگوییم از بین رقبای مختلف یکی را برای خرید انتخاب میکند. این همان چیزی است که ذهن...
-
سه روش ساده برای ایجاد تمایز در تخصص و حرفه خود
جمعه 2 مهرماه سال 1389 11:17
حتما شما نیز با این موقعیت مواجه شدهاید که به هنگام مذاکره با یک مشتری یا کارفرما تلاشهای زیادی را صرف کرده اید تا اعتماد وی را نسبت به تخصص خود جلب کنید. حتی پس از آن که این اتفاق می افتد باید با بسیاری از افراد دیگر رقابت کنید و مشتری را قانع کنید تا به شما اعتماد کند. من این چالش را در فرایند کاری بسیاری از...
-
مفید کار کنیم نه زیاد
جمعه 2 مهرماه سال 1389 10:52
بیشتر افراد این توصیه را شنیده اند که باید هوشمندانه تر کار کنند و نه زیادتر ولی تعداد کمی واقعا از این توصیه پیروی می کنند. این روزها بیشتر صاحبان تجارت و مدیران اجرایی برای دستیابی به اهدافشان ساعت های طولانی مشغول کار هستند. اگر شما مجبور شوید ساعت های زیادی از یک روز عادی را برای تکمیل کارتان کارکنید سپس کار را...
-
مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید برای جوانان
جمعه 2 مهرماه سال 1389 10:51
شاید شما هم دوست داشته باشید که مثل بچه های ۱۲ تا ۱۸ ساله آن سر دنیا رئیس خودتان باشید و برای خود یک کسب و کار مستقل را اداره کنید. برای شروع از هفت مرحله زیر برای راه اندازی یک کسب و کار جدید استفاده نمایید. اینها مراحلی است که دوستان شما در اروپا و آمریکا به آن عمل می کنند و هر کدام برای خود کار پردرآمد و مستقلی...
-
بازاریابی مدرن
جمعه 2 مهرماه سال 1389 10:48
رامبد درگاهی دنیایی که امروزه در آن بازاریابی وجود دارد به کلی تغییر کرده است. تکنولوژیها از اینترنت تا بیوتکنولوژی دائما علوم و جوامع مختلف را دگرگون میسازد. دغدغههای اجتماعی از تاثیر شرکتها روی محیط زیست تا مسوولیت اجتماعی سازمانی، روابط بین سازمانها و محیطی را که در آن فعالیت میکنند، تغییر داده است. کانالها...
-
کار از راه دور
جمعه 2 مهرماه سال 1389 10:46
نویسنده: مریم پوریوسف یکی از مهمترین پدیدههای فعلی رشد روز افزون فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر تمامی جوانب زندگی بشر میباشد. یکی از این جنبهها که تحتتاثیر این پدیده قرار گرفته، کار و اشتغال است. فناوری ممکن است بعضی از مشاغل را حذف کرده یا تغییر دهد، اما بسیاری مشاغل جدیدتر و مفیدتر بهوجود میآورد. خدمات نیروی...
-
ارائه خدمات به مشتری
جمعه 8 آبانماه سال 1388 20:43
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA ساخت سیستمی برای ارائه خدمات به مشتری این دو جمله را آنقدر تکرار کنید تا برخی از وجودتان شود: مشتری رئیس است. همیشه حق با مشتری است. درست است که طراحی لوگو و انتخاب نام مناسب ، از اهمیت زیادی برخوردار هستند، ولی آنها تنها زمانی ارزش دارند که خدمات خوب و مناسب به مشتری ارائه...
-
اجتناب از ده اشتباه در تجارت تلفنی
جمعه 1 آبانماه سال 1388 15:20
این جملات را بسیار شنیده ایم: "نمی دانم در تماسهای تلفنی تجاری چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد." یا "در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری جدیدی بیابم." آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از ناکامی های متعدد خسته شوید و فروش شما از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک اشتباهات زیر می تواند...
-
Nothing Else Matters
جمعه 27 شهریورماه سال 1388 14:12
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 Nothing Else Matters Metallica So close no matter how far couldn't be much more from the heart forever trusting who we are and nothing else matters never opened myself this way life is ours, we live it our way all these words I don't just say and...
-
۱۰ روش برای طراحی موفق آرم تجاری
جمعه 13 شهریورماه سال 1388 13:13
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند، زیرا این علامتها بر "ارزش" محصولات و خدمات میافزایند. گاه این "ارزش" به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات ، تبدیل میشود. این جا است...
-
10 دلیل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک
دوشنبه 26 مردادماه سال 1388 15:41
شاهد ورشکستگی و پایان تجارت یک شرکت بودن، بسیار سخت است. 10 دلیل اصلی ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک به شرح زیر است : 1ـ فقدان سرمایه کافی پول می تواند علت اصلی تمام ورشکستگی ها در تجارت باشد. صاحبان کسب و کارهای کوچک باید تخمین بزنند که به چه مقدار پول نیاز دارند تا بتوانند کار خود را راه اندازی کنند. آن را خوب اداره...
-
چرا مشتریان خرید می کنند؟
پنجشنبه 15 مردادماه سال 1388 22:46
اگر می توانستید تمامی اعتراضاتی را که مشتری در هنگام خرید محصولات شما مطرح خواهد کرد ، پیش بینی کنید ، و سپس پاسخهایی قانع کننده برایشان می یافتید ، ظاهرا می توانستید هر چیزی را به آنها بفروشید. ولی در واقعیت رفتار خریدار بسیار پیچیده و غیر قابل پیش بینی است. تبلیغاتی که بر اساس منطق طراحی می شود بندرت به نتایج مطلوب...
-
چگونه بازدهی کارمندان را افزایش دهیم؟
پنجشنبه 15 مردادماه سال 1388 15:31
مدیر موفق چگونه میتواند بازدهی کارمندان را افزایش دهد؟ مدیرانی که در جهت شکوفاشدن استعدادها و تواناییها و خلاقیت کارمندان میکوشند در مقایسه با سایر مدیران موفقترند. چگونه میتوان به کارمندان انگیزه داد؟ ایجاد انگیزه در کارمندان از وظایف مهم مدیر بهشمار میآید. ارتقای عملکرد کارمندان، افزایش کیفیت کار و بازدهی...
-
دامنه دوستی در محیط کار
پنجشنبه 15 مردادماه سال 1388 15:04
همه از اهمیت دوستی صادقانه برای پربارکردن زندگی آگاه هستند. اما دوستی در محیط کار چه نقشی دارد؟ آیا حفظ کار و فاصله معقول و منطقی از دوستان مهمتر است یا برقراری ارتباط صمیمانه با دوستان و گسترش آن در محیط کار؟ دکتر جان یاگر نویسنده کتاب «اهمیت دوستی و تاثیر آن در زندگی» مینویسد: «دوستان در محیط کار تاثیر زیادی بر...
-
نقش مدیر در حل اختلافات کارکنان
دوشنبه 5 مردادماه سال 1388 22:34
آیا در محل کارتان، همکارانی هستند که دلخوشی از هم ندارند؟ آیا آنان برای سایر همکاران مشکل ایجاد میکنند؟ اختلاف در محل کار واقعیت تلخی است. شناسایی اختلاف و برخورد مناسب با آن را قبل از آنکه به مشکل جدیدی تبدیل شود باید از اهداف اصلی دانست. اگر مشکل را نادیده بگیرید و به آن اهمیت ندهید، معجزهآسا حل نمیشود.برخی...
-
160 نکته در مدیریت : توصیههایی برای مدیران، سرپرستان و سرگروه
چهارشنبه 24 تیرماه سال 1388 22:23
160 نکته در مدیریت : توصیههایی برای مدیران، سرپرستان و سرگروههایی که با انسانها در ارتباطند یکی از ویژگیهای دوران معاصر، سرعت و شتابی است که زندگی و کار به خود گرفته است. براساس ویژگیهای این دوره، حتی ادبیات، روزنامهنگاری و اطلاعرسانی نیز تغییراتی کرده است. به عبارت دیگر در حوزه داستاننویسی، پس از رمانهای...
-
10 اشتباه متداول که قابلیت سوددهی را کاهش می دهد
دوشنبه 22 تیرماه سال 1388 20:06
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 به عنوان یک مربی و مشاور فروش و بازاریابی، در تجربه حرفهای خود این فرصت را داشتها م که با تعدادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک در موضوعات مختلف مربوط به فروش و بازاریابی کار کنم. صاحبانی که تلاش میکنند تا کسب و کارشان را شناور نگه دارند و علی...
-
101 نکته مدیریت تغییر
جمعه 19 تیرماه سال 1388 15:14
امروزه تغییر مهمترین عامل مؤثر در مدیریت کسب و کار موفق محسوب میشود. سازمانها (و افراد شاغل در آنها) باید نگرش مثبتی نسبت به مساله تغییر داشته باشند تا از این طریق توان رقابتی خود در بازارهای تهاجمی امروزی را حفظ کنند. عدم توجه به یک روند در حال تغییر ممکن است بسیار پرهزینه باشد. این مقاله به مدیران میآموزد که...
-
آیا پست الکترونیک شما، خصوصی است ؟ خیر !
جمعه 19 تیرماه سال 1388 14:55
این سه ادعا را در نظر بگیرید : 1. پست الکترونیک شما شخصی نیست. 2. نامه شما الزاما به شخص مورد نظر ارسال نمی شود. 3. نامه شما، حتی پس از حذف کردن، از بین نخواهد رفت. مقاله زیر حقیقت ادعاهای فوق را مشخص می کند و اخطار می دهد که چرا باید در ارسال اطلاعات محرمانه توسط پست الکترونیک، دقت کنید. 1. مشکل محرمیت نامه...
-
بیست و پنج نکته برای اینکه سایت شما پول ساز شود
پنجشنبه 18 تیرماه سال 1388 14:11
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 درس اول - با راه اندازی یک خبرنامه ، سایت خود را حرفه ای تر کنید.این حضور شما را طوری جلوه می دهد انگاری که قصد ماندن این دور و برها را دارید.به علاوه، به ب ازدید کنندگان خود می گوئید که نه تنها حرفی برای گفتن دارید بلکه تصمیم دارید به گفتن ادامه...