روزانه های مدیریت!

ممکن است شما از شکست خوردن نا امید و مایوس شوید ولی اگر امتحان نکنید، فنا خواهید

روزانه های مدیریت!

ممکن است شما از شکست خوردن نا امید و مایوس شوید ولی اگر امتحان نکنید، فنا خواهید

سه راز موفقیت برای کسب درآمد از سایت

 

وب سایت شما یکی از رسانه هایی است که پیام کسب و کارتان را به جهانیان معرفی می کند. برای موفقیت در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی باید با اصول این کار آشنا شوید. وب سایت ها با انگیزه ها و دلایل متفاوتی ساخته می شوند. اگر هدف وب سایت شما افزایش فروش و توسعه کارتان است ، این سایت باید حداقل سه کار مهم را بخوبی انجام دهد. حال به این چهار مورد می پردازیم.


1-
ثبت کردن نام و اطلاعات مشتریان احتمالی
اولین و مهمترین هدف وب سایت، آن است که اطلاعات تماس علاقه مندان را جمع آوری نماید. برای اینکار یک محصول یا اطلاعات با ارزش برای بازدید کنندگان تهیه کنید. مثلاً گزارشی رایگان در زمینه کسب و کار شما. سپس بازدید کنندگان را متقاعد سازید که نام، ایمیل و مشخصات خود را در فرمی پر کنند، تا بتوانند به این محصول رایگان دست یابند.

برای رسیدن به این هدف از عنوانی جذاب استفاده کنید، عنوان باید یکی از بزرگترین علاقه ها و یا مشکلات بازدیدکننده را مورد هدف قرار دهد. بطور مختصر توضیح دهید شما که هستید، چگونه می توانید به مشتری کمک کنید و به آنها پیشنهاد دریافت محصولی رایگان را بدهید. جزئیات محصول رایگان را نیز در چند خط توضیح دهید. با صفحه تبلیغ محصول رایگان طوری رفتار کنید که گویا این محصول پرسودترین محصول شماست. متن تبلیغاتی حرفه ای را تهیه کنید. بازدید کننده پس از تکمیل فرم و دادن اطلاعات تماس باید به صفحه دیگری هدایت شود که در آن بطور واضح، نحوه دسترسی به اطلاعات داده شده بیان شود.

معمولاً هاست خریداری شده، امکان ارسال ایمیل اتوماتیک را دارد. به این امکان Autoresponder می گویند. از این امکانات استفاده کرده و با فاصله زمانی 2-3 روز، چند ایمیل بفرستید و اطلاعاتی مفید به بازدید کننده بدهید و در ایمیلهای ششم و هفتم می توانید محصول خود را معرفی نموده و از بازدید کننده بخواهید آنرا خریداری نماید.

2- فروش محصولات و خدمات
صفحه محصول خود را به صفحه تبلیغاتی قدرتمندی تبدیل کنید. تمام دلایل لازم را به بازدید کننده بدهید تا محصول را خریداری نماید. در صفحه محصول به ذکر مشخصات محصول بسنده بکنید. بلکه همانطور که برای دوست خود توضیح خواهید داد، این محصول چگونه زندگی او را متحول خواهد ساخت، اطلاعات کامل و توضیحات لازم را بنویسید. برای ساخت تبلیغاتی که واقعاً پرفروش باشد و حتی شاید شما را ثروتمند سازد، به فصل "ساخت تبلیغات پرفروش" مراجعه کنید.
در صفحه محصول، توصیه هایی از مشتریان راضی قرار دهید و نظرات آنها را بنویسید. حداقل یک عکس و در صورت امکان چندین عکس از محصول را در این صفحه بگنجانید.

مدتی است سیستم پرداخت اینترنتی از طریق بانک های سامان و پارسیان راه اندازی شده است، شما می توانید با ارائه مدارک لازم، قرار دادی منعقد کنید و به مشتریان سایت این امکان را بدهید که با کلیک یک دکمه به سایت بانک رفته پرداخت خود را بصورت آنلاین انجام داده و خرید را نهایی سازند. براساس آمار بانک مرکزی، تعداد کارتهای صادر شده توسط بانکها در پایان مرداد ماه 1387 به 50 میلیون رسیده است، بنابراین در آینده ای نزدیک، تمامی افراد کارت بانکی خواهند داشت و خرید اینترنتی رشد قابل توجهی خواهد کرد. پس هم اکنون اقدام کنید وسیستمی راه اندازی کنید تا از این موقعیت بی نظیر بهترین استفاده را بکنید.

3- با وب سایت کسب و کارتان را به رسانه ها معرفی کنید.
در سایت خود صفحه ای را به رسانه ها اختصاص دهید. در آن صفحه اطلاعات مختصری از خودتان، کسب و کارتان، عکس محصولات با کیفیت چاپ و ... را قرار دهید و کار را برای رسانه هایی مانند نشریات، روزنامه ها و ... آسان کنید تا شاید خبری در مورد شما چاپ کنند. همچنین می توانید آمادگی خود را برای مصاحبه با نشریات اعلام کنید و فرمی قرار دهید تا افراد علاقه مند به مصاحبه با شما آنرا پر کنند.

منبع:مدیر سبز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد